Klachtenregeling

U kunt onze klachtenregeling lezen door het downloaden van dit document: Patientenfolder 2024

Klachtenreglement

Transparant Kliniek per 1 januari 2024

Transparant Kliniek biedt medische specialistische zorg van goede kwaliteit, met name op het gebied van diagnostiek en minimaal-invasieve behandelingen. Deze dienstverlening valt onder de reikwijdte van de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg).

Transparant Kliniek hecht aan een goede klachtenregeling voor al haar cliënten. Daarom is dit klachtenreglement van toepassing ongeacht of de betreffende dienstverlening onder de Wkkgz valt.

De intentie van Transparant Kliniek is om kwalitatief goede zorg te bieden, die aansluit op de behoeften van de cliënt en voldoet aan de algemeen geldende vereisten voor deze zorg.

Bij het verlenen van goede zorg en dienstverlening past niet alleen het reageren op formele schriftelijke klachten, maar ook de opvang van signalen van onvrede omtrent de zorg of diensten van Transparant Kliniek.     

Dit klachtenreglement voldoet aan de vereisten van de Wkkgz.

Mocht u ondanks de klachtenbemiddeling van de klachtenfunctionaris er niet uitkomen dan kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie EZa.

Heeft u vragen over dit klachtenreglement of de aanpak van een klacht, wilt u advies of ondersteuning? Neem dan contact op met KlachtConsult:

Dat kan per telefoon via 043 880 22 59, via  e-mail [email protected] of via het contactformulier op www.klachtconsult.nl